امروز روز جهانی روانشناسی هس و هم اکنون در تالار وحدت مراسمی به مناسبت این روز در حال برگزاری هست که متاسفانه من نیستم...اره دیگه کلا هرچی مراسمه  مهم در پایتخت محترم هست...

دراین مراسم  که با اجرای اقای علیرضا خمسه که خودشون روانشناس هستن قراره از پیشکسوتان عرصه روانشناسی امثال دکترمحمود منصور،دکتر علی اکبر سیف،دکتر شکوه نوابی نژاد،دکتر علی دلاور و...قدردانی کنن..

خب من این روز رو به خودم و به همه ی همکاران عزیزم در هرجای دنیا که هستن تبریک میگم...

امیدوارم روز به روز اگاهی ما دراین رشته مهم بالا بره چون خود روان خیلی پیچیده و گسترده هس برای درک و فهم این مهم در این دنیا قطعا خیلی باید تلاش کرد اونم با این همه پیشرفت علم...

امروز صبح داشتم فکر میکردم این رشته هم منو ارضا نمیکنه اخه قبلا کلا فازم مهندسی بود کلا تو حال و هوای ریاضی و فیزیک و شیمی بودم...

اما بعدش گفتم ناشکری نکن ازون وقت امدی این رشته دیدت نسبت به کل هستی عوض شده...

هم طرز فکرت نسبت به مشکلات عوض شده هم خیلی چیزای دیگه چه مثبت چه منفی...

باید بیشتر تلاش کنم درزمینه رشته تحصیلیم خصوصا من که به حوزه تفکر علاقه دارم و موضوع پایان نامه منم دراین راستا هست باید دراین زمینه متخصص بشم...

آرزوهای خوب دارم هم برای خودم که خیلی خودمو دوس دارم هم برای همه همکاران عزیزم... اینم بازار گل آمستردام...این گل ها تقدیم به همه ی روانشناسان عزیز و دلسوز...

روز روانشناس مبارک...

خدا تنها کسیه که میشه روش حساب کرد...