به نام مهربان ترین

سلام دوستای مهربونم

باسپاس فراوان از بلاگفای محترم که کلا نابود شدن و مطالبی رو هم که دوسال زحمت کشیدم و نوشتم و دنیا دنیا باش خاطره داشتم هم نابود کرد...

حوصله کوچ نداشتم...

اما دیدم نه اینجوری نمیشه باید یه حرکتی احیانا داشته باشم...

بااینکه سرم شلوغ شده اما وب یه فضایی هس که نمیشه به راحتی ازش دل کند...

خلاصه یه کلبه جدید واس خودم درست کردم...

چه جوریاس؟خوفه احیانا؟

دارم میخندم... اگه گفتین چرا؟

اره انو که درست حدس زدین اینکه رسما دیوونه شدم حتما...انو از ازل بودم...

نه خندم واس اینه کلا یادم رفت نوشتن...

اما اینجا قراره پاهامو دراز کنم لم بدم رهاااااااااا واس دل خودم بنویسم....

چون در وب قبلی یه سری قوانین واس خودم داشتم...

اینجا ازین خبرا نیس...

هرچه میخواهد دل تنگم میگم...

به کلبه من خوش امدین...

من برم چای آماده کنم برای شما...

مهربانی

چای دم کن خسته ام از تلخی نسکافه ها...

چای باعطر هل و گل های قوری بهتر است...