من همیشه اصرار دارم از هرچیزی و هر اتفاقی و هر کسی چیزی یادبگیرم چون اعتقادم اینه هیچ اتفاقی بدون دلیل و حکمت نیست و چیزی دراین دنیا تصادفی نیست و همیشه قراره ته همه ی اتفاق ها به یه فهمی برسیم...

باخانواده و بعضی از فامیلای خیلی عزیز چند روزی سفر درون استانی داشتیم که به شدت خوش گذشت...

درس های زیادی یادگرفتم دراین سفر...

اینکه خدا چقد زیباست و چه زیبا کوه و جنگل و چشمه و... به وجود آورد تا لذت ببریم تا فکرکنیم تا به خدا برسیم...

اینکه دراین دنیای سرد چقد خوبه هوای همو داریم...

به هم محبت می کنیم...

دوست داشتن رو ابراز می کنیم...

دورهم به دور از غیبت خاطرات گذشته رو تعریف می کنیمو شادیم...

اینکه بچه های الان چقد با بچگی های ما فرق دارن...

هرکدوم از بچه ها با تبلتشون امده بودن و به هم بازی انتقال میدادن و حتی بازی هارو آنالیز میکردن...

بچه دخترخالم فقط 12سالش هس در تبلتش تلگرام رو دیدم که ایشون عضو چندین کانال هستن از قبیل هوش و ریاضی و رباتیک و... کلا هنگ کردم کانال هارو دیدم و البته ایشون به بچه های کوچیکتر از خودش رباتیک درس میدن در قالب کلاس های خصوصی البته رایگان....

بعضی از آقایون هم اصرار به خانمشون که بلند شو قدم بزن و از طبیعت لذت ببر... اما خانما کلا بی ذوق و ترجیح میدادن دور هم حرف بزنن...

منم تنها مجرد جمع بودم و توعالم خودم دوربین به دست و دست در دست مهربان ترین باهم قدم میزدیم و لذت میبردم از طبیعت... و اکثرا به دور از جمع خانما بودم زمانی که صرفا فقط و فقط و فقط حرف میزنن...

سکووووووووووووووت در دل طبیعت خیلی لذت بخشه...

یکی از کارهایی هم که دوسش دارم و در خلوت خودم اونجا انجام دادم سنگ پرتاب کردن به داخل چشمه بود... صدای پای آب همیشه برام لذت بخشه...

دیشب مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری، یه حرف خیلی قشنگی زد اینکه ماها دورهم حالمون خوبه... فقط برای خودمون حال خوب و خوش نخوایم...برای همه بخوایم... وقتی همه باهم خوبیم و خوشیم، حالمون خوبه... وگرنه وقتی سرد باشیم از هم دورباشیم باهم نباشیم به هم محبت نکنیم نسبت به حال بد هم بی تفاوت باشیم، حالمون خوب نیست.....................

اینم چنتا عکس از سفر، روی هر مصرع کلیک کنید،راه آهن شمال که  از اینجا تا به جنوب وصل هس،به قول داداش جونم یکی از شاهکارهای مهندسی در دنیاست، حتما درباره پل ورسک در نت سرچ کنید،خصوصا سه خط طلای سوادکوه ببینید چقد زیبا و هوشمندانه در دل کوه طراحی شده :

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سرآید

گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

گفتم زمهرورزان رسم وفا بیاموز

گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد

گفتا مگوی با کس تا وقت آن در آید