امروز مبعث رسول مهربانی هاست...

پیامبری که به پیامبری رسیدن تا مکارم اخلاق کامل بشه...

کدوم اخلاق؟ ما فعلا تو تعریفش موندیم خدا خودش رحم کنه...

پیامبری که اییییییییین همه مهربون بودن اون وقت ما که دم از دین ایشون میزنیم اخلاقمون چطور؟

چقد به جای بررسی کردن عیب و ایرادهای دیگران،کلا خودمون رو بررسی کردیم؟!

واقعیت اینکه من کلا میترسم... آره..از آدما میترسم... نمیفهمم کلا آدمارو...

کلا وجودم پر از محبت... گاهی از خدا شاکی میشم چرا منو اینطور به وجود آوردی کاش سنگ به تمام معنا بودم...

گاهی محبت زیادی دارم نسبت به دیگران... نگرانشون میشم... بعد میترسم که سوبرداشت داشته باشن از محبت های من...

چون الان اینقد دنیا سرد شده اگه کسی خیلی گرم و پرمهر باشه میگن ایشون هدفش چیه که اینقد محبت میکنه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیگه طوری شدم که جلوی بعضی از محبت هامو میگیرم... چون خیلی محبت در وجودم زیاد و دوس دارم سنگ صبور همه باشم... به همه کمک کنم... همه رو در آغوش بگیرم... ناراحتی کسی رو نبینم...

دیگه به جایی رسیدم که سرم تو لاک و تنهایی خودمه...

و وقتی دلتنگ کسی میشم که دوسش دارم فقط تو خلوتم براش دعای خیر میکنم...

دیگه حتی نمیشه ابراز دوست داشتن کرد...

بعضی از ادما نیت بدی ندارن اما بعضی از رفتاراشون طوریه که ادم فکر میکنه اون بنده خدا وحشت داره ازینکه من ابراز محبت میکنم... واقعا نمیفهمم... شایدم من اشتباه میکنم... همش نگرانم که نکنه من مزاحمم...که نکنه من خودمو دارم تحمیل میکنم به دیگران...

اما قطعا خیلی لذت داره کسی به ادم محبت کنه و بگه که دوستت دارم... بگه که دلتنگت شدم... بگه که نگرانتم... این خیلی قشنگ تواین دنیای شلوغ و سرد کسی به یادت هست...

اما قطعا اون احساس دوست داشتن و محبتی که در وجود ما نسبت به دیگران هست،دقیقا همون قد احساس از طرف اونا نسبت به ما نیست... حالا یا کمتره یا گاهی بیشتر...

کلا نباید توقع داشت که اگه ما نسبت به کسی حس خیلی خوبی داریم اون بنده خدا هم همون حس رو نسبت به ما داشته باشه...

البته من خودمو این طور آروم میکنم که خدایا مهم اینه تو از عمق وجود و نیات من آگاهی و کمک کن برام اهمیتی نداشته باشه رفتار بعضی از آدما که کاملا از روی ناآگاهی هست...

خداجونم در این روز خیلی عزیز کمک کن نگرش ما مثبت باشه نسبت به کل هستی و باهم مهربون باشیم... فقط و فقط و فقط برای رضای تو به هم محبت کنیم.......... الهی آمین.

بیماره خنده های توام بیشتر بخند...

 خدا تنها کسیه که میشه روش حساب کرد...